Uppföljning SLIT-utbildning 9 september
Utbildningen vänder sig till läkare och astma/KOL/allergisjuksköterskor inom öppenvård runt om i Sverige och som tidigare deltagit i utbildningen SLIT-Körkortet. Målsättningen är att fånga upp frågor och funderingar som dykt upp sedan utbildningen, såsom patienturval och optimering av symtomlindrande behandling. Det är även ett forum för att dela erfarenheter, tips och frågeställningar som kan ha tillkommit vid en eventuell uppstart och uppföljning av SLIT på er egen mottagning.